fredag 30 september 2016

v.40

Hej alla föräldrar och barn!

Hoppas ni alla läser bloggen nu eftersom det är där infon kommer nu :)

Nästa vecka börjar vi med skolfotografering på måndag som jag nämnt i tidigare blogginlägg. Klassen fotograferas kl 10.30.
På onsdag blir det ingen idrott men däremot simning som jag skrev om sist. Så badkläder, handduk ska med istället för idrottskläder. Bussen dit går kl 9.30 och hem 11.35 så vi äter som sagt senare än vanligt så packa gärna med frukt.
På onsdag och torsdag besöks skolan av en skratturné i form av clowner, vi missar vår tid vi fått onsdagen men jag har ordnat så klassen får gå på torsdag istället.

På föräldramötet informerade jag om att Martina kommer sluta och för er som inte var där antar jag att eleverna informerat er andra om det. Vilket fall är det Annika som de flesta känner till som arbetat i gröna f-klassen i flera år som kommer gå in för Martina med början på måndag. Så sista lektionen på tisdag, onsdag fm och hela torsdagen är Annika i klassen. Så även om det är jättetråkigt att Martina slutar tycker vi att det ska bli väldigt kul med Annika i klassen.

Måndag: Läxboken delas ut! Skolfotografering kl 10.30. Slutar 14.30
Tisdag: Slöjd på morgonen. Slutar 14.30
Onsdag: Klassen åker och simmar i simhallen. Glöm ej badkläder, handduk och frukt! Ingen idrott! Slutar 13.20
Torsdag: Elisabeth ledig(studerar) och Annika har klassen. Skratturné kl 10. Slutar 13.20
Fredag: Läxboken lämnas in. Bibliotek, så glöm ej böcker som är hemma! Slutar 14.30 
 
Trevlig helg önskar Elisabeth!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar